۱۹:۲۰

هوا چه خوبه. مناسب سرما خوردن. فردا باید برم دانشگاه. صبح قرار بود بریم بهشت‌زهرا و زود بیدار شدم و بعد کنسل شد و دوباره خوابیدم و خواب دیدم رفتم دانشگاه سر کلاس دوستم باهاش حرف بزنم و یادم رفته خودم کلاس دارم. استرس دارم یکم. هیجان‌زده. پوکر فیس. خوش‌حالم. و ناراحت. نه ناراحت نیستم. چرا ناراحت باشم. هوا خیلی خوبه. و ماه هم هست. کیک و آب‌میوه‌م رو به عنوان حسن ختام تابستون خوردم. یه عالمه آهنگ دانلود کردم دیروز-پریروز که خب همه‌شون رو دوست ندارم ولی به طور کل خوبن به عنوان آهنگ بک‌گراند. و خب آهنگ‌های جدید خوبی‌شون اینه که یه تیکه از زندگی‌م توشون ذخیره می‌شه. اون آهنگی که قبل گفتم رو واقعا دوست دارم و احساس می‌کنم اون‌طور که باید ازش تقدیر نکردم. :‌)) می‌دونستید Heaven forbid یعنی «خدای نکرده»؟ 

Heaven forbid you end up alone and don't know why
Hold on tight, wait for tomorrow, you'll be alright

هندزفری‌م یه گوش‌ش خرابه از بعد کنکور. و حالا خیلی بیرون نمی‌رفتم و تحمل کردم این چند وقت ولی الآن واقعا غم‌انگیزه این وضع. خیلی هندزفری خوبی بود و دوست‌ش داشتم. حیف. 

یه چیز جالب. تا مثلا ۱۵۰ سال دیگه هیچ‌کدوم از آدم‌هایی که الآن زنده‌ن، زنده نیستن. احتمال زیاد. خیلی جالب نیست؟ :‌)) 

دیگه این‌که دوست قشنگ‌ و دانام نخواهد بود پیش‌م دیگه -TT- و من خیلی ساده و خنگ‌م به تنهایی. :‌))‌ But I think it will be fun. باید مستقل شم. چه سخت. :‌)) ولی خیلی هیجان‌انگیزه. امیدوارم که نخوره تو ذوق‌م خیلی. باید یه درنا درست کنم امشب. یاد اولین درنایی که درست کردم افتادم. پاییز بود. احتمالا سه سال پیش. ۹۴. با کاغذ دفتر. لب پنجره ازش عکس گرفتم و گذاشتم اینستاگرام. ولی خب خودش بعد عکس گرفتن‌م افتاد پایین. آخی. :‌)) شاید یکی هم برای دوست‌م درست کردم. وای واقعا خوش‌حالم که هوا داره سرد می‌شه. و ابری می‌شه. کاش زیاد بارون بیاد. و رعدوبرق‌های زیبا بزنه. از بچگی‌م یه رعدوبرق‌های بنفش خیلی باحالی یادمه که در سال‌های اخیر ندیدم واقعا. البته مال بهار بودن به نظرم نه مال پاییز. معمولا پاییز رعدوبرق‌های اون‌جوری نمی‌زنه. نمی‌دونم.

خلاصه که Let's see where the life will take us.

پ.ن. Every teardrop is a waterfall از Coldplay:

I turn the music up, I got my records on
I shut the world outside until the lights come on

۲۰:۳۰

پ.ن. Mystery is a wonderful gift.