22

یه عالمه دو.

حتی رنک‌م هم شد ۱۴۱۴. 

هی یه چیزایی چند وقت یه‌بار یادم می‌افته و اذیت می‌کنه.

کی دل‌ش نمی‌خواد بره دانشگاه؟ من من.

و الآن ۲۳:۲۳ دیدم. کاملا اتفاقی. خسته شدم دیگه. Stop it.

یه آهنگ زیبا پیدا کردم. .우리 사랑하지 말아요. 아직은 잘 모르잖아요 هم ریتم‌ش خوبه. هم متن‌ش. هم صداشون یه جاهایی. دوست‌ش دارم واقعا. هرچند دیگه دارم زیاد گوش‌ش می‌دم. 

آلبوم چاوشی باید بگیرم.

رنج موسیقی‌ای که گوش می‌دم خیلی مسخره‌ست. :‌)) شافل که می‌ذارم مثلا یه آهنگ کره‌ای خیلی شاد می‌‌آد و بعد مثلا داریوش یهو. :‌))) هر چند هر دوتای اینا رو skip می‌کنم ولی کلا یه همچین چیزیه.

یه چیزی داشتم که بگما. یادم نمی‌آد ولی.

به ریتینگ ۲۰۱۸ زیبام گند زدم.

می‌خوام تابستون تموم نشه و تا ابد در دنیای خیالی و مسخره‌ی خودم زندگی کنم تا در دنیای واقعی و مسخره‌ی بیرون.

دروغ گفتم. حوصله‌م سر رفته.

خسته‌م.

우리 약속하지 말아요
내일은 또 모르잖아요

پ.ن. یه اعترافی هم که می‌خوام بکنم اینه که به اعتماد به نفس مردم حسودی‌م می‌شه.

پ.ن. از این‌که درباره‌م زیاد می‌دونید ناراحت‌م. یا شاید نیستم.