۲۳۲۳

شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب. شب.

شب که جوی نقره‌ی مهتاب
بی‌کران دشت را دریاچه می‌سازد ...

بقیه‌ش رو یادم نمی‌آد و نمی‌خوام بگردم. شاید همین هم اشتباه نوشته باشم.

چشمامو می‌بندم. بی‌رویا می‌میرم. می‌رم و می‌میرم آسوده می‌شم از عشق.

بنیامین ۸۵. :‌))

جشن تولد مرگمو برا تو. زیر آب. می‌گیرم.

پریاااای دریا. من امشب می‌میرم.

بی‌قایق. تو دریا.

دلم می‌خواد بنویسم. بی‌نهایت دلم می‌خواد بنویسم ولی هیچی نمی‌خوام بگم.

نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور. نور.

ولی. کاشکی. می‌دونستم. درست. چیه.

اما. شایدم این‌طوری جالب‌تر باشه.

ولی. کاشکی. 

نمی‌دونم.

صرفا حوصله‌م سررفته و دارم سعی می‌کنم یه چیزایی بنویسم.

۲۳۳۲

اه. کاشکی این آهنگا رو یکی دیگه خونده بود. اه اه اه.

درست چیه.

درست.

د. ر. س. ت.

یه وقتایی همه چی برام بی‌نهایت مضحک به نظر می‌رسه. یه وقتایی همه چی برام خیلی ساده به نظر می‌رسه. یه وقتایی همه چی برام خیلی پیچیده به نظر می‌رسه.

همه چی نه.

اه. کاشکی این آهنگا رو یکی دیگه خونده بود.

اه. اگه از دانشگاه اخراج شم چی.

اه. اگه آخرش گوشه خیابون بمونم چی.

درست چیه.

دارم چرت و پرت می‌گم. :)

:‌)

:‌)

:‌)

امروز تو یه موقعیتی بودم که عمرا فکر می‌کردم توش باشم. ولی عجیب نبود برام.

اه. کاشکی این آهنگا رو ...

محیط اطراف من عوض شده ولی محیط اطراف اطرافیانم عوض نشده.

هومممم.

موهای سفیدم زیاد شده.

وقتی بمیریم چی می‌شه.

چی می‌شه.

چی.

می‌شه.

اه. کاشکی این ...

درست چیه.

درست.

د

ر

س

ت.

ولی.

آه.

آآه.

آآآآه.

ناراحت نیستم. آه‌های ناراحتی نیستن. آه‌های اینن که نمی‌دونن درست چیه.

محدودیت‌هایی که تو ذهنمه باید باشه؟

یه وقتایی دلم می‌خواد کاملا رد بدم و هر کاری دلم می‌خواد بدون توجه به هیچی بکنم. 

ولی. هه.

اه. کاشکی این ...

چقد تنبلم.

چرااا.

چرا این‌قد تنبلم.

چرا.

چقد غر می‌زنم.

چقد. 

هیچی نمی‌دونم. دلم نمی‌خواد چیزی بدونم. دلم می‌خواد این لحظه تا ابد طول بکشه.

دروغ گفتم.

اه. چقد دروغ‌گو ام.

اه. چقد چرت‌وپرت می‌گم.

اه. چرا پیش‌نویسش نمی‌خوام بکنم.

اه. چه‌قد لوسم.

ولی کاشکی این آهنگا رو یکی دیگه خونده بود ...

ولی آخرش گوشه خیابون می‌مونم ...