놔 그냥
조금도 망설이지 말고

ریتمش باحاله. Siren از Sunmi. شماها که خوش‌تون نمی‌آد ولی خب. 

حالا که این رو گفتم بذار یکی دیگه هم بگم. Blue از Bigbang. اون‌جا که می‌گه I'm singing my blues ~ 

حوصله‌م سر رفته. :‌‌( رفتم رانندگی و جلسه‌ی آخر بود و به اندازه‌ی کل جلسه‌های دیگه خاموش کردم و دوتا ترمز خیلی بد گرفتم. ازینا که اگه کمربند نداشته باشی می‌ری تو شیشه. حالا نه در این حدم. خلاصه‌ش این‌که جلسه‌ی آخر قرار شد نباشه. :‌)) فکر کنم هیچ‌وقت به آزمون شهر نرسم اصلا. :‌)) چجوری گواهینامه گرفتن این همه آدم؛ خدایا.

راستی امروز یاد گرفتم که خدا می‌شه (하나님 (Ha-na-nim. خوبه قشنگه. 

لطفا اگه به عنوان پیاده رفت‌آمد می‌کنید مراقب باشید خیلی. اون‌روز داشتم به دوستم می‌گفتم واقعا ماشین باید به عنوان سلاح گرم درنظر گرفته بشه و حمل‌ش ممنوع باشه. یک لحظه می‌تونی اراده کنی و خودت یا چندین نفر دیگه رو بکشی. ترسناک نیست واقعا؟

ولی باحاله.

یه روز یه نفر رو پیدا می‌کنم که از آهنگ‌هام خوش‌ش بیاد. البته‌ها، حالا که بهش فکر می‌کنم یکی هست که بدش نمی‌آد خیلی. برم واسش آهنگ بفرستم. :>

بعدانویس: یه آهنگ دیگه ‌هم هست. Can't pretend از Tom Odell. آرومه یکم.

می‌دونید حوصله‌م سر رفته به کره‌ای چی می‌شه؟ می‌شه (심심해요 (shim-shim-he-yo.

بعدانویس۲: حوصله‌م سر نرفته. حوصله ندارم. فرق دارن؟ (:|

بعدانویس۳: شایدم واقعا حوصله‌م سر رفته؟ 

بعدانویس۴: این‌قدر نور الآن اتاق‌م رو دوست دارم. ۱۸:۱۶